8 de juny del 2012

lectura


                                          jocs de fantasia


A aquest llibre surten diferentes històries i poemes i el que més m'ha agradat ha sigut aquest poema que es titula: "Les taules boges" i diu:
                                    
                         5x1, un no ningu.
                         5x2, es perillós.
                         5x3 m'agrada més.
                         5x4 l'he de rebatre.
                         5x5 no se on el tinc.
                         5x6 al passadis.
                         5x7 el roig i el verd.
                         5x8 ni ple ni buit.
                         5x9 tapat que plou.
                         5x10 ni teu ni meu.


Jo us recomanaria llegir-lo perquè és molt interessant i ensenya a fer històries i poemes.


2 comentaris: