19 de juny del 2012

Article opinió



Tema:  Les colònies: com haurien de ser?

Jo m'he decantat pel tema de les colònies, aixì que us explicaré la meva opinió sobre el que pensa l'altra gent.
La gent pensa que les colònies són, una mena de descans, després d'haver treballat durant tot el curs i haurien de ser més llargues. A la gent els hi agrada que arribem un divendres per puguer descansar el cap de setmana i dilluns tenir suficients forces per aguantar durant tota la setmana.
A la gent els agrada que per colònies hi hagin moltes activitats per puguer-nos distreure, que les habitacions les poguéssim triar, i que per dutxar-nos deixessin més temps perquè sempre ens deixen molt poc temps i no podem anar tant ràpid.
La meva opinió sobre el que han dit és que estic d'acord amb ells trobo que tenen molta raó, però jo afegiria que les persones que hi ha a cada habitació ho triessin els alumnes, no els mestres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada