24 de gener del 2012

Un aniversari de por


Un aniversari de por

Bon dia lectors en aquest  text us explicaré una mica com va ser el dia més caòtic de la meva vida , el dia del meu 12è aniversari.

         Era un calorós dia d’estiu el 5 de juliol el dia  del meu aniversari. Estava de campaments de teatre a l’Escala i estava molt contenta. Estàvem a la platja quan un Home molt estrany es va dirigir cap a mi i em va agafar. Em vaig posar a cridar com una boja però els meus companys s’havien fugat .

         Aquell home tant estrany em va posar dins d’un maleter on hi havia de tot,  des d’entrepans podrits a un maletí de bitllets de 500 € falsos.

         Després d’una hora i mitja posada en aquell maleter fastigós amb pudor a pet vaig poder sortir. Em van tapar els ulls amb una bena amb olor a bava de gos i em van tancar en una sala negra i fosca. Vaig estar 3 hores tancada allà i vaig poder observar que allà hi havia de tot,  televisions de plasma, diners molts diners i una mà de mini neveres i congeladors molt petits.

         Al meu costat vaig beure un ganivet i el vaig intentar agafar. Quan el vaig poder agafar amb la boca i deslligar-me vaig sentir un soroll, la porta era oberta . Vaig baixar cap a baix i vaig beure l’home,  vaig tenir tant mala sort que vaig topar amb la columna de formigó que hi havia a la paret. Llavors l’home em va agafar, em va tornar a la sala,  m’amenaçà  amb un ganivet i em va lligar a una columna . Jo desesperada vaig esclatar a plors i en aquell moment es va encendre el llum, hi havia els meus amics i professors que m’havien preparat una festa d’aniversari.

         Quan me’n vaig assabentar que eren ells em vaig posar a cridar però en fi,  va ser el millor aniversari de la meva vida.


                                           fiii



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada